2013. június 25., kedd

A Czibere család bemutatkozik

Czibere Zsuzsa vagyok, 37 éves. Közös utazásom és kalandjaim e földi pályán 1976. januárjában kezdődtek a családommal. Születésem után agyi sérülést szenvedtem. Sajnos makacs epilepsziás rohamaim is vannak, ezért sokszor szorulok orvosi segítégre.
Szüleim és a testvérem a családjával együtt nagy szeretettel és törődéssel vesznek körül. Szeretem az embereket, a társaimat, szeretek bohóckodni, zenét hallgatni, autózni. Szeretek babákkal játszani, mesés, képes könyveket nézegetni, építőzni.
Születésemtől fogva Egerben élek, 8 éves korom óta felváltva az otthonomban a családommal és egy intézetben a társaimmal. Anyukám is az intézetben dolgozott, ezért munkája közben sokat tudtunk együtt lenni, a pihenőnapjain pedig én is otthon voltam vele. Az álmunk egy jó lakóotthon lenne, ahol családiasabb  körülmények között élhetnék, akkor is, ha családom már nem lesz nekem. Erre sajnos nem nagy esélyünk van, de azért mi optimistán reménykedünk.
Igyekszünk megélni a mát jól, igyekszünk maximálisan élhetőbbé, szebbé, tartalmassá tenni az életünket. Megkeressük az apró örömöket is. Nem hagyjuk, hogy mi csak az élet árnyékos oldalán legyünk, igyekszünk fényt vinni az életünkbe. Értékelünk minden együtt töltött percet, és azt igyekszünk, kölcsönös szeretetben megélni.
Tagjai vagyunk a Halmozottan Sérültek Heves Megyei Szülőszövetségének. Igyekszünk, amennyire tudunk, a rendezvényeken és a feladatokban részt venni.

Marika és Zsuzsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése