2013. augusztus 15., csütörtök

Az Orbán család bemutatkozik

Orbán Anikó vagyok, 33 éves. Szüleimmel élek Kiskörén lakótelepi lakásunkban. Mindketten dolgoznak, így egyedül vagyok otthon. Nehezen ment a matek, így Anyukám 3. osztálytól kisegítő iskolába íratott be Egerbe. Utána gazdasszonyképzőbe jártam, ahol főzést, varrást és ápolást tanultunk. Később egy lakóotthonban szőnyegszövéssel próbálkoztam.
15 éves koromtól időnként furcsán viselkedtem. Voltak olyan időszakok amikor sokat beszéltem, máskor csendesebb voltam. Szétpakoltam, félelmeim voltak, képzelődtem. Agresszív és ellenséges voltam a családommal, különösen Anyukámmal, pedig nagyon szeretem őt! Sokszor elmentem ide-oda kerékpárral és nem szóltam. Nagyon régen Jászberénybe is elmentem. Mostanában nem szoktam ilyeneket csinálni. Kevesebb ideig beszélek folyamatosan és időnként még túl csendes is vagyok, de Anyukám szerint sokat javult az állapotom.
Gyakran kimozdulunk hétvégeken, amikor úszunk, kirándulunk, rendezvényeken veszünk részt. Zumba táncra járunk, kerékpározunk. Van egy fiú testvérem, Tamásnak hívják és Budapesten lakik családjával. Két kislánya 3 és 7 évesek. Gyakran járunk egymáshoz, nagyon szeretjük őket! Nyáron szoktunk együtt nyaralni, kirándulni.  És van egy barátnőm Egerben Kriszti, akivel régóta jól megvagyunk, sokat volt már nálunk. Kétszer egy héten önismereti tréningre járunk Egerbe, ahol mindig készítünk valamit vagy beszélgetünk. Amikor itthon vagyok TV-t nézek, számítógépen zenét hallgatok, játszom, facebookon írogatok a barátnőmnek, ismerősöknek. Néha olvasok, rejtvényt fejtek, elmegyek a boltba, befizetem a csekkeket a postán, gyógyszert is én szoktam felíratni és kiváltani. Besegítek a házi munkában, a főzés előkészületeiben, kerti munkákban.

Ancsa és Anikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése