2013. augusztus 3., szombat

A Ragó család bemutatkozik

Ragó Erika vagyok, 1983.08.14-én születtem Egerben. Mivel írni-olvasni nem tudok, ezért Anyukám teszi meg helyettem, hogy bemutat, ír rólam pár sort. Sajnos oxigénhiányt kaptam születésem közben, ezért értelmi sérült, mozgásomban korlátozott vagyok. Az ÉNEK-be járok, ami egy napközi otthon, ahol hasonló gyerekekkel vagyok körülvéve. Itt jól érzem magam. Szeretek zenét hallgatni, szőni, szivacsot tépni, játszani. Van egy barátom, Tamás, akivel a rendezvényeken táncolok és sokat beszélgetek. Anyukám, ha ideje engedi, sokfelé elvisz, különböző összejövetelekre, kirándulni, nyaralni. Mivel Édesapám 20 éve meghalt, Nagymamám segít nekünk a háztartásban. Van két fiútestvérem. A bátyám már megnősült, Budapesten él és igazgató egy reklámcégnél. Az öcsém még középiskolába jár. Van egy barátnőm, aki egészséges, vele gyerekkorom óta barátkozom. Sokat vagyunk együtt. Zenét hallgatunk és sétálunk. Így telnek a napjaim.

Fogadják őszinte szeretettel:

Icus és Erika 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése